2012. június 9., szombat

Új szerzemény: P Shine japán manikűr



Elkezdtem a kívánságlistás termékek beszerzését, vagyis megvettem a japán manikűrt és megrendeltem E-bayről a 88 warm palettát is. 



Nem terveztem már ilyen gyorsan megvenni ezt a készletet, de mivel egyre jobban zavar a körmeim ramaty állapota, ezért úgy döntöttem, megveszem most és elkezdem használni, hogy mire lenő a műköröm miatt még reszelt rész, már erős és egészséges saját körmeim legyenek.
Ezért aztán amikor megláttam, hogy a kedvenc fodrászkellékesemnél kapható ez a készlet, nem gondolkodtam túl sokat, néhány nap múlva visszamentem érte és az enyém lett. 11.090 Ft-ot fizettem érte, úgy számoltam, hogy körülbelül ezen az áron lehet enyém a szállítási költséggel együtt akkor is, ha netről rendelem, ezért inkább a gyorsabb és kényelmesebb megoldást választottam. 

Csukott tetővel:



A készlet valójában nem túl nagy, 9,5 * 14 cm-es dobozkába pakolták bele a japán manikűr elvégzéséhez szükséges eszközöket, amelyek a következők:  krém, por, 3db körömreszelő, 2 db szarvasbőr polírozó, polírozó kendő, adagoló kanál


A "lényeg", a hatóanyagok:



Az egyes számú krém a félszáraz méhviasz krém (zöld tégely) a hatóanyag körömbe jutását hivatott ellátni (természetesen tele volt, csak ezt elfelejtettem használat előtt lefotózni):



A kettes számú rózsaszín tégely, a por pedig a hatóanyag körömbe zárását, a köröm védelmét és fényesítését hivatott ellátni.



A készlet része 2 db szarvasbőr polírozó, külön-külön a két anyaghoz, színekkel megkülönböztetve:



Reszelők:



Polírozó kendő és adagoló kanál:



A csomaghoz mellékeltek angol nyelvű használati utasítást is:



Magyar nyelvű kezelési útmutató a Crystal Nails oldaláról:

  • Első kezelésnél a rózsaszín-zöld kétoldalas reszelő rózsaszín felével bolyhozzuk fel a körömfelületet, hogy a hatóanyag jobban behatolhasson a körömrétegekbe. A zöld reszelőoldal az esetleges körömformázáshoz való. (Vékony köröm esetén a bolyhozás mellőzését javasoljuk.) Rendszeres kezelésnél a bolyhozást csak az első alkalommal kell a teljes körömfelületen elvégezni, a további kezeléseknél csak a frissen lenőtt körömrészt kell bolyhozni.
  • A fehér színű adagoló kanál segítségével a félszáraz krémből (zöld tégely) egy csipetnyi mennyiséget oszlassunk el a körmön (finoman rányomkodva) vagy a zöld színű tömbpolírozón, majd polírozzuk be az anyagot a körömfelületbe, amíg a köröm fényleni nem kezd. A polírozót két végénél fogjuk és mindig egy irányba (ne oda-vissza) mozgassuk és lehetőleg teljes hosszában húzzuk végig a körmön. (A krém esetleges megszáradása esetén sem csökken annak hatásossága.)
  • A port (rózsaszín tégely) kis mennyiségben a körmön eloszlatva a krémnél leírtakhoz hasonló módon polírozzuk be a rózsaszín tömbpolírozóval.
  • Végül a csomagban lévő törlőkendővel tisztítsuk le a körmöket (illetve a kétoldalas reszelőt).
  • Bőroldással és olajozással a kezelés kiegészíthető.
  • Javasolható a kezelések között heti két-három alkalommal a porral (rózsaszín) történő ápolás megismétlése.

Ami nagyon szimpatikus ebben a készletben, hogy a tégelyeket és a polírozókat külön-külön is meg lehet venni, ha elfogytak-elhasználódtak volna (a szett elvileg kb 200 kezelésre elegendő). 

Kíváncsian várom, hogy milyen hatással lesz ez a manikűr az én körmeimre. A kezelést elkezdtem a héten, ami elsőre látszott, hogy valóban nagyon szép fényt kapott a hatóanyagoktól a körmöm, az erősítő hatásra nyilván várni kell még. Azt tervezem, hogy hetente egyszer elvégzem a kezelést amíg nem tapasztalok javulást, utána pedig majd ritkábban.
A kezelés eredményéről beszámoló később :-)


Ismeritek ezt a készletet, próbáltátok már?


10 megjegyzés:

  1. Én még a szalonban használtam, szuper találmány, nagyon szerettem. Szerintem jó választás volt, szeretni fogod :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is fáj a fogam egy ilyen kis csomagra, de még húzom a vásárlást. Meg valószínűleg darabonként fogom összeszedni, úgy olcsóbban jövök ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akarok belekotyogni, de szerintem nem érdemes darabonként összeszedni a készletet, mert nem biztos, hogy egymással kompatibilis cuccokat kapsz. Jó eredményt meg egymáshoz passzoló eszközökkel/anyagokkal tudsz elérni.Másrészt, ezt a készletet előszeretettel hamisítják is. Nem okoskodtam, csak jó tanács, inkább spórolj egy ilyen készletre szerintem :)

      Törlés
  3. Várom majd a véleményt róla, az én körmeimnek még semmi nem vált be, ezért váltottam zselére, háromhetente megcsinálom magamnak, így nem törnek le, és tudom őket lakkozni. :-)

    VálaszTörlés
  4. Még sosem csináltattam japán manikűrt, úgyhogy kíváncsian várom majd a beszámolódat :)

    VálaszTörlés
  5. Mindenképpen beszámolok majd a hatásáról, de csak 2-3 hónap múlva, ha már látom, hogy milyen (remélhetőleg pozitív) változást okozott :-)

    VálaszTörlés
  6. Most már eltelt pár hét mióta használod, a kérdésem az lenne észrevehető a körömerősítő hatása ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, úgy vettem észre, hogy erősödtek a körmeim.
      Sajnos azonban még nem nőttek le mindenhonnan a vékonyra reszelt gyenge körmök, amiket még a japán manikűr sem tud megerősíteni, ezért nem írtam még a tapasztalataimról.
      Amint minden körmöm egészséges, megírom a véleményem. Elöljáróban annyit, hogy amelyik köröm már jól van, ott úgy érzem, tényleg erősödött a körmöm!

      Törlés